неделя, 29 юни 2008 г.

Sunny beach...part...123456


Интересно....но наистина не ми остава време да пусна някой пост. Тука животът така те грабва, че нямаш време за нищо. Дори да си почиваш. И макар да съм на невероятно работно време, пак не ми остава време да се наспя и се успивам класически за нощна смяна.

Живея на 3 места едновременно, което ми е доста удобно :)

Нещата с Алекс вървят чудесно, въпреки че не мога да му свикна още. Има доста различни представи за това, което трябва да е една жена. Но се забавляваме. Честно казано, отдавна не съм се забавлявала така. Спокойна съм с него. Пламен малко ми се бърка, не харесвал Алекс. Заслужавала съм по-добро. Алекс е чудесен избор...в сравнение с Пламен....който е измекяр ;)

Опитвам се да живея нормално, но ме бърка финансовата част. Ама ще се оправя.

Вкъщи не ми липсва определено. Тука животът така те блъска, че не ти остава време да чувстваш.

Работата е окей. Малко изнемощявам с нощните смени (и сега съм нощна, и утре пак...блях).

Но мисля, че се справям. :)

Пропускам хиляда забавни неща да споделя, които ми се случват, но честно казано съм забравила половината, поради липса на време и поради това, че се случват още милион.

Важното е, че всичките ми приятели са тук. Почнах да въйкам, както и всички останали :)

И все пак това е началото...остават ми още 3 месеца тук ;)


Партито тъкмо започва....Лятото е пред мен. Животът е пред мен. :)


Поздрави от слънчевия Слънче Бряг :)

Няма коментари: