понеделник, 28 април 2008 г.

Боядисване 1ва степен




Днесшна дата, вече е взето решението, ще се боядисам...русо пак, ама по тъмно.
Вербуван за боядисването е Кирчето. Малко се опъва, ама го усещам, че ще му е забавно и се навива. Съгласява се, защото предният път беше с мен на фризьор и 3 часа гледа как ме боядисват и ме подстригват и после ми гласят прическата. Рече, че можел да се справи. Не бих му дала да ме фризира, но Вержито е заета, Славея си е на Терзийско, Надя на Плевен и общо взето...няма на кой да разчита, а нещо съм скъсана с паричките.
Разопаковаме боичката. Смесваме я в кофичка от катък, бъркаме и почваме. Майка се мотае и дава наставления. Навлажняваме косичката и почваме. Забавно е, малко скубе, ама се търпи. :) Ето и снимките от представлението.
(Кирчето после заяви, че това е фасулска работа и вече знае защо всички стават фризьори, но не знае защо взимат по толкова много парички)

1 коментар:

Анонимен каза...

хахаахахха ща скъсам .... Кирче :)