сряда, 30 април 2008 г.

Сънища


Е както сънищата могат да ми размътят главата....нищо друго не може (освен ТОЙ). Но поради липсата на Той, сънувам. И то какво сънувам!!!
Него го сънувах, много ясно, разпитваше ме разни глупости. Спомням си, че бях у тях и там дойде бившият ми приятел заедно с всичките си приятели (те нали са някакви приятели ала-бала). После по незнайна причина заминах на дискотека. Спомените са ми че щях да набия бившата Мис Ловеч и май даже се бих с нея. Спомням си, че някакви подготва щяха да играят пиеската Снупи (хахаха), обаче баш Снупи си беше размазал очето и аз тръгнах до у нас да взема лакочистител, че да му помогна. Тръгнах си до у нас, нали за лакочистителя. Върнах се, ама какво си мислите...лакочистител НЕ БЯХ ВЗЕЛА!
Уффффф, ще се гръмна!
Сънищата ми биват объркани само и единствено от един мъж!
(колкото успях да спя де, че си легнах 2, а станах в 10)

Няма коментари: