неделя, 27 април 2008 г.

Искам да не го обичам...


Някак си странно, но напоследък се чудя, как така да направя да не обичам някой. Ей така, да си кажа "Стига" като рекламата на Активия и да спра с нередовния живот, който водя с него. А Него, всъщност Той е толкова един чудесен.
Като начало взимам решение да не си плащам телефона, за да не му се обаждам, защото той така или иначе ми е в семейството и приятелите (на абонаментния план де)
После взимам решение да не му пиша в скайп. Пробвах 2-3 пъти да го изтрия, даже веднъж го блокирах, но той се усети...реших да си го върна в списъка с абонати.
Безмислено е да му изтривам номера, нали няма да плащам телефона, ама...
Ще го направя и обикновен контакт в телефонния ми указател, без снимка, без специална мелодия, даже ще го напиша без умалително име. Ще е обикновен.
....Мога да се откажа да го обичам.....
След месец заминавам за Слънчев бряг и няма да се връщам до октомври. Нали уж далече от очите, далече от сърцето, ала-бала портокала, глупости...
Ще се науча да не го обичам, знам, сигурна съм, убедена съм....
....Но първо трябва да се науча да не му отговарям в скайп, да не му вдигам телефона всеки път като ми звънне, да не скачам всеки път като ми каже "След 1 мин слез пред вас" и да тръгвам като кученце където ми каже....
Много мразя да съм подвластна....
А умирам когато не ми се обажда...Ето, от петък следобед никакъв го няма и аз полудявам. Ама нали така е по-добре. Ама последните дни ми зададе едни такива въпроси, дето ме подлудяват.
"Защо се занимаваш с мен, нима не можеш да откриеш никой друг?"
Тъпак, мога да имам всеки, искам теб!
А тогава защо в четвъртък се върна да ме прибереш с теб ?
Нима ти не можеш да намериш някоя друга?
Изказвания от рода:"Как да се занимавам с теб сериозно като си такава малка мръсница?"
Не съм мръсница, обичам те от 7 години...
Съжалявам само че първия път когато те имах ти беше отмъщение и изневяра.
А как ми се иска да имам втори шанс за първо впечетление....
Както да и да е...
Поредната тъпа банална история.
А аз просто искам да не го обичам.

Няма коментари: