понеделник, 28 април 2008 г.

Моите приятели:Надето


Надето...заедно сме от 5 години...сближава ни какво ли не....
Руси, със сини очи.....като начало :)
Това, което ни сближи в началото беше, че аз ходех с едно момче от нейния клас, а тя с едно от моя...Но гаджетата са нещо толкова временно, сменят се по-често отколкото секундарника на часовника (леле, какво сравнение).
Тя е русото изкушение. Създанието с най-красива усмивка. Фешън идолът на града. Човекът с най-екстремните прически. Тя си е Надето и си я обичам. С нея ме свързват толкова неща за 5 години (бих казала, че това са ми първите съзнателни години). Първите напиванки, пропушвания, бягания от училище, кисненето в "Стъпка", разни мъже от живота ни, пиенето на водка в 4 следобед...
Надето е човекът, с който вървим в някакъв синхрон, дори без да сме заедно. Тя е моето днес и моето утре. ;)
Тя ще е герой на следващите ми истории, за това бъдете сигурни :)
И я обичайте, не така както аз, защото ще почна да ревнувам, но я обичайте много. Тя го заслужава....

Няма коментари: