сряда, 7 май 2008 г.

Ace of Base - в България и ми пеят на български? Да, да!


Принципно не умирам от кеф да ходя на чак толкова масови мероприятия (Мания е съвсем друго нещо!!!). Dr Alban ми дойде на крака, но аз реших да си остана в механа Оазис и да не си посветя вечерта нито на него, нито на някой Георги. Бях решила същото и днес с Ace of Base, но след много крънкане и мрънкане майка ме накара да отидем само да ги зърнем, нали да сме кажели, че сме ги видели. След солидните 30 минути в кандардисване, накрая викам добре. Облякох зимната шубичка, обух златните обувки и айдееее....
Протестирах през цялото време докато стигнем. Стигнахме, адски много хора, както се и очакваше. Особено бях депресирана от факта, че ги бяха извикали на 3ти бис и все още пееха, мамка му! Викам няма ли да свършват, да пляскам ли? Мене бира ми се пие, картофи и кебапи ми се ядат, та се не трае. По едно време слушам, че казват, че ще направят нещо, което никога не са правили. И лелеее...тези шведи....тези култови поп легенди на 90те запяха на моя чист роден български език Назад, назад, моме калино. Бях потресена. Настръхнах от кеф, заклевам се! От сега нататък, вечна фенка съм им! Обещавам!

Няма коментари: