събота, 17 май 2008 г.

Търся си някой да се влюбя


Значи, като начало хич не ми пука за коли и пари. Отдавна съм разбрала, че любовта не е това. Като нищо не ти трепва, като нищо не ти пърха, просто си е мъка. Разбрала съм също, че любовта не е само една външност. Дори да е супер модел, да е мистър свят, ако го няма чара, значи няма нищо. Също така не ми пука за цвета на очите, косата....е, всъщност държа да е по височък и едричък, но и това не е важно. Не искам да е футболист!!! Забранено! :) Искам да е обикновен. Да е забавен. Да можем да си говорим с часове...за всичко. Искам да ме прегръща. Ама много. И да ме целува изненадващо. Без причина. Лекичко. По челото и косичката. Просто така се чувствам закриляна и специална. Искам....да не задава въпроси, а да знае какво мисля. Искам да е мъничко луд. Да може да зареже всичко и да тръгне накъдето му видят очите. Искам да не мисли за бъдещето. Искам да живее за момента. Но пък и да е слязъл на земята. Искам....да не бъде добър, но и да не бъде лош. Искам да ме кара да го искам. Искам да не може без мен. И аз да не мога без него. Искам да ме обича. А аз да изгарям по него. Искам да го намеря. А той дали иска?

Няма коментари: