понеделник, 5 май 2008 г.

Глас от отвъдното....

а аз супер объркана!
беше 100% много пиян

Шарк-а
Лошият Jameson
в 5 сутринта всяко позвъняване е страшно

5:00 сутринта. Неговата мелодия (още не съм я сменила). Вдигам. Той. Иска да отида при него. Ставам и отивам. Заварвам го пред едно училище с бутилка Jameson и кутийка Shark.
Не знам защо ми се обади. Чувствам се тъпа, че съм отишла. Защо на мен се обади? Може би си е преровил целия указател и е стигнал до мен. Уф, защо отидох. Каза ми, че е искал вечерта да се развие по друг начин. Не очаквах нищо...просто исках да го прибера....А той ме освирка... Така и не разбрах за какво ми се обади и то в 5 сутринта....Също не можах да разбера за какво отидох...И двамата имаме обеснения - той-пиян, аз-сънена....! Но това не ни оправдава!

Няма коментари: