вторник, 13 май 2008 г.

Какво получаваме и какво правим?


Ако си лош, аз пак ще те искам.
Ако се държиш лошо с мен, аз повече и пак ще те обичам.
Ако повече не ме искаш, аз няма за секунда да помисля да не те искам.
Ако ме забравиш, бъди сигурен, аз теб няма.
Ако ме убиеш, аз ще искам да те държа за ръката.
Ако ме мразиш, аз ще бъда щастлива, че мислиш понякога за мен.
Ако съм била една от всичките, знай, че ти за мен беше единствен.
Ако не искаш да ме виждаш, аз все повече ще стискам твоята снимка.
Ако забравиш очите ми, никога аз няма да забравя как се оглеждаше в тях.
Ако ме помниш с лошо, аз всичко лошо съм забравила.
Ако просто не знаеш коя съм...бъди сигурен, че винаги ще ме откриеш.
Ако никога не се върнеш при мен, просто знай, че ще те чакам...винаги.
Ако не искаш да сме приятели, бъду убеден, че винаги ще ти подам ръка.

А ако просто не ти пука, знай, че ти за мен си всичко....

Няма коментари: